جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

میل به زیبایی بیشتر در هر فردی وجود دارد به همین دلیل یکی از روش های افزایش زیبایی ، جوانسازی پوست می باشد. اگر پوست مشکلی نداشته باشد و صاف و زیبا باشد قطعاً زیبایی فرد نیز افزایش پیدا می کند. در اصل اغلب متقاضیان جوانسازی پوست ، افرادی هستند که مشکلاتی چون افتادگی پوست صورت ، خطوط اخم ، خط خنده و غیره را دارند. جوانسازی پوست به روش های مختلفی انجام می شود و گاهی برای برطرف کردن یک مشکل هزاران روش وجود دارد ولی تنها یکی از روش های جوانسازی نتیجه بهتری دارد. برای آن که از پروسه جوانسازی پوست بهترین نتیجه را بدست آورید ، بایستی در انتخاب کلینیک زیبایی دقت داشته باشید. در کلینیک تخصصی زیبایی آذین ، بهترین کلینیک زیبایی در تهران ، زیر نظر پزشکان متبحر قطعا به نتایج بسیار رضایت بخشی دست پیدا خواهید کرد.

جوانسازی پوست

به طور مثال برای حجم دهی لب روش تزریق ژل محبوبیت و نتیجه بهتری دارد. برای اینکه مطلع شوید با توجه به مشکلی که در ناحیه پوست دارید بهترین روش کدام روش جوانسازی است ، باید به یک کلینیک زیبایی خوب مراجعه کنید .

روش های جوانسازی پوست

بیشتر متقاضیان جوانسازی پوست ، بانوان هستند ولی این بدین معنا نیست که جوانسازی صورت در بین آقایان هیچ متقاضی ندارد. زیبایی از هر نظر هر فردی یک تعریف متفاوت دارد. از نظر اکثریت زنان ، زیبایی در رفع مشکلات پوست و حجم دهی برخی از نواحی صورت مانند گونه یا ژل است. حتی گاهی از بانوان تمایل دارند با تزریق چربی یا تزریق ژل موجب حجم دهی صورت شوند .

در آقایان تعریف زیبایی کاملاً متفاوت است و اکثریت آقایان ترجیح می دهند که تنها مشکلات پوست رفع شود و کمتر دیده می شود که یک آقا به دنبال حجم دهی لب باشد. اکثریت آقایان برای رفع مشکلاتی چون خطوط پیشانی و خطوط دیگر پوست اقدام به جوانسازی می کنند. برای جوانسازی روش های متفاوتی وجود دارد ولی روش هایی چون لیزر ، تزریق چربی ، تزریق ژل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . لیزر به دلیل اینکه روشی غیر تهاجمی است از محبوبیت برخوردار است و اکثر متقاضیان جوانسازی پوست ترجیح می دهند از این روش استفاده کنند. اما لیزر در تمامی موارد پاسخ گو نیست و برای حجم دهی ناحیه لب یا گونه و حجم دهی صورت نیاز است که یکی از روش های تزریق ژل یا تزریق چربی انجام شود .

جوانسازی پوست

روش های جوانسازی عبارتند از:

  • مزوتراپی
  • هایفوتراپی
  • تزریق فیلر
  • تزریق چربی
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق بوتاکس
  • جوانسازی با نخ
  • میکرودرم ابریژن
  • جوانسازی با دستگاه RF و غیره.

در ادامه به اختصار، هر یک از روش های جوانسازی پوست را توضیح خواهیم داد :

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از رایج ترین روش های غیر تهاجمی جوانسازی است که طی آن، دارو های هومیوپاتیک به پوست تزریق می شوند. این روش علاوه بر جوانسازی پوست به جلوگیری از ریزش و تقویت مو نیز کمک خواهد کرد. مواد تزریقی شامل عصاره گیاهی، مواد هومیوپاتیک، دارو ها، ویتامین ها و سایر مواد حیاطی می شود.

لیفتینگ و درمان افتادگی صورت ، رفع تیرگی دور چشم ، درمان چاقی موضعی نواحی مختلف بدن ، درمان سلولیت ، درمان ملاسما و لک حاملگی و صورت ، درمان ریزش مو و تقویت آن ، درمان استریا و رفع غبغب زیر چانه از جمله کاربرد های مزوتراپی هستند.

هایفوتراپی

هایفوتراپی به منظور لیفت صورت و گردن ، بدون جراحی انجام خواهد شد. این روش بدون درد و عارضه است و بلافاصله پس از درمان، فرد می تواند به انجام کار های روزانه خود بپردازد. لیفت ابرو ، رفع غبغب ، لیفت صورت و گردن ، سفت و محکم شدن پوست صورت و گردن ، رفع افتادگی پلک پایین ، رفع چروک های کناره های خارجی چشم ها ، کاهش عمق خط خنده و گریه ، اصلاح افتادگی زیر چانه و رفع چین و چروک های صورت و گردن از کابردهای این روش می باشد.

 

جوانسازی پوست

تزریق فیلر

فیلر ها نوعی پر کننده هستند که به منظور جوانسازی و حجیم کردن برخی نواحی صورت و دست ها استفاده می شوند. رایج ترین ژل تزریقی، اسید هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در بدن یافت خواهد شد به همین دلیل سازگار با بدن است. فیلر همان ژل است که از لحاظ ماندگاری به سه دسته تقسیم بندی می شوند : ژل های قابل جذب ، ژل های دیر جذب و ژل های غیر قابل جذب.

  • تزریق ژل به لب

طبق استانداردهای زیبایی لب پایین حجیم تر از لب بالایی بوده ، در دو طرف تناسب داشته ، متقارن بوده و دارای برجستگی است. در برخی از افراد لب ها به طور مادرزادی نازک بوده یا حجم و برجستگی خود را در اثر افزایش سن از دست داده اند. با تزریق ژل به لب می توان آن را حجیم تر کرده و بدشکلی ها یا عدم تناسب آن در دو طرف را اصلاح نمود.

 

جوانسازی پوست

  • تزریق ژل به چانه

طبق استانداردهای زیبایی ، چانه در خانم ها می بایست حدود 2 میلیمتر از لب پایین عقب تر بوده و در آقایان هم سطح با لب پایین یا 2 میلیمتر از آن جلوتر باشد. در برخی از افراد چانه از حد ذکر شده عقب تر بوده و این امر موجب ضعیف به نظر رسیدن افراد، بزرگ به چشم آمدن بینی و مشکلات دیگر می شود. تزریق ژل روشی غیرتهاجمی و مقرون به صرفه است که با انجام آن می توان چانه را برجسته تر کرد.

  • تزریق ژل به بینی

وجود نقص در ظاهر بینی موجب ناراحتی افراد و کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود زیرا بینی در مرکز چهره بوده و برجسته است به همین دلیل وجود کوچکترین ایراد در آن سریعاً به چشم می آید. بسیاری از افراد به دلیل هراس از بیهوشی و عوارض ناشی از آن، هزینه زیاد و تهاجمی بودن جراحی بینی از انجام آن خودداری می کنند. این دسته از افراد می توانند برخی از مشکلات جزئی موجود در بینی را با تزریق ژل برطرف کرده و ظاهر آن را به خصوص از نیم رخ بهبود بخشند. حجیم کردن گونه ، کم عمق کردن خط اخم و خط لبخند و از بین بردن چین و چروک های پوست از دیگر کاربردهای متعدد تزریق فیلر یا ژل می باشند.

جوانسازی پوست

تزریق چربی

یکی دیگر از روش های رایج جوانسازی پوست، تزریق چربی است. در این روش چربی از بدن خود فرد گرفته می شود به همین دلیل کاملا سازگار با بدن است. چربی نیز برای حجیم کردن نواحی مختلف صورت چون گونه یا چانه مورد استفاده قرار می گیرد.

میکرونیدلینگ

در واقع میکرونیدلینگ نوعی دستگاه است که با استفاده از سوزن های بسیار باریک، صد ها حفره بسیار ریز به روی پوست ایجاد خواهد کرد. این روش دو هدف را دنبال می کند: هدف اول اینکه این دستگاه سوراخ های بسیار ریز و میکرونی در پوست ایجاد می کند تا سرم های مخصوص به راحتی جذب غشای داخلی پوست شوند. سوراخ های ایجاد شده موجب کلاژن و الاستین سازی می شوند و به جوانسازی پوست کمک خواهند کرد. همچنین برای درمان جای جوش، زخم ها و منافذ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

تزریق بوتاکس

می توان گفت تزریق بوتاکس پرطرفدارترین روش جوانسازی پوست بوده و سالانه افراد زیادی در سراسر جهان برای انجام آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. بسیاری از افراد با شنیدن اینکه بوتاکس از نوعی سم بسیار کشنده به نام بوتولینوم ساخته شده است دچار واهمه شده و از انجام این روش خودداری می کنند. باید بگوییم استفاده از دوزهای پایین و کنترل شده این سم نه تنها هیچ مشکلی برای افراد به وجود نمی آورد بلکه کاربردهای بسیاری نیز در زمینه درمان و زیبایی خواهد داشت.

 

جوانسازی پوست

با تزریق بوتاکس می توان :

  • با بالا کشیدن لب ها حالت نزول یافته آن ها را اصلاح کرد.
  • خطوط موجود در پیشانی، اطراف لب ها و چشم ها را برطرف نمود.
  • میگرن و برخی از دردهای کمر را درمان کرد.
  • روند تعریق را در برخی نواحی بدن همچون کف دست، پاها و زیر بغل متوقف کرد.

جوانسازی پوست

کلینیک تخصصی زیبایی برای جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست بسیار گسترده هستند و افراد با توجه به عدم تخصص در زیمنه روش های جوانسازی به خوبی نمی توانند روش مناسبی را انتخاب کنند. هر فردی پیش از اقدام به جوانسازی ، نیاز به مشاوره و آشنایی با روش های جوانسازی پوست و چهره دارد. برای دریافت مشاوره بهتر است به یک کلینیک زیبایی خوب مراجعه کنید و با عدم انتخاب یک کلینیک و پزشک متخصص، زیبایی خود را در معرض خطر قرار ندهید.

 

 

خدمات کلینیک تخصصی زیبایی و پزشکی آذین

در این کلینیک خدمات بسیار زیادی زیر نظر پزشکان فوق تخصص و استادیار دانشگاه ارائه می شود. یکی از مهم ترین خدمات کلینیک آذین، لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن می باشد، لبیاپلاستی یا لابیاپلاستی در این کلینیک، توسط دستگاه لیزر مونالیزا و با ایمنی کامل انجام می شود.

دیگر خدمات کلینیک آذین

  • درمان بیماری های پوست ومو و ناخن
  • جراحی های تخصصی پوست
  • کلیه خدمات جوانسازی و درمانی پوستی
  • لیزرهای لاغری
  • لیزر موهای زائد
  • لیزر جوانسازی پوست
  • لیزر مونالیزا زنان
  • تناسب اندام و رژیم درمانی
  • پیوند تخصصی مو
  • لابیاپلاستی
  • تزریق ژل و بوتاکس و چربی
  • هایفوتراپی، آر اف و دیگر روش های جوانسازی

تشخیص دقیق اختلال و انتخاب مناسب ترین روش برای درمان وبهبودی، نیاز به تخصص و مهارت دارد، به همین دلیل در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشکی نهایت دقت را به کار گیرید.

هزینه جوانسازی پوست

در ابتدا باید مشخص شود از چه روشی برای جوانسازی پوست استفاده می شود . پس از مشخص شدن روش جوانسازی ، دکتر زیبایی دستمزد خود را اعلام می کند. در تعیین هزینه جوانسازی با تزریق ژل مواردی چون نوع ژل ، میزان تزریق و ناحیه مورد نظر تاثیر گذار هستند . همچنین در موادی چون تزریق چربی ، میزان چربی ای که باید تزریق شود و ناحیه مورد نظر از عوامل تعیین کننده هزینه هستند.

لیزر-مونالیزا

لیزر مونالیزا

یکی از روش هایی که در کلینیک تخصصی پزشکی زیبایی آذین ، بهترین کلینیک زیبایی تهران ، برای جوانسازی واژن استفاده می شود ، لیزر مونالیزا است که روشی غیرتهاجمی و بدون استفاده از هورمون می باشد. در این روش از لیزر فرکشنال CO2 جهت درمان نشانه های شایع سندروم ادراری خانم ها که ناشی از تغییرات هورمونی اتفاق می افتد ، استفاده می گردد.

 

لیزر مونالیزا - کلینیک پزشکی و زیبایی آذین

 

لیزر مونالیزا چگونه انجام می شود ؟

این روش با تحریک و تولید الاستین و کلاژن در دیواره واژن ، بافت واژن را از نظر عملکردی و جوانی بازسازی می کند. علاوه بر موارد ذکر شده لیزر مونالیزا موجب بهبود بخشیدن به جریان خون در بافت های واژن و همچنین تنظیم رطوبت و لغزندگی واژن می شود. در کل ، این فناوری تغییرات عظیمی در اعتماد به نفس و همچنین سلامت جنسی خانم ها به وجود می آورد.

این پروسه برای چه کسانی مناسب است؟

این درمان برای تمامی خانم هایی که به دلیل کاهش استروژن دچار سندروم ادراری تناسلی شده اند بسیار مناسب است. مشکلات واژینال ممکن است در دوران یائسگی، بعد از یائسگی، در افراد مبتلا به سرطان سینه، پس از زایمان های طبیعی و غیره به وجود آید که لیزر مونالیزا از ایده آل ترین روش ها برای درمان این مشکلات می باشد. خانم هایی که به مشکلات واژینال در مواردی که در بالا ذکر کرده ایم دچار شده اند و به دنبال روشی غیر تهاجمی و ایمن می باشند کاندید مناسبی برای انجام این پروسه هستند.

 

لیزر مونالیزا - کلینیک پزشکی و زیبایی آذین

 

درباره روش لیزر مونالیزا :

  • این روش چیزی حدود سی دقیقه زمان لازم دارد.
  • به بیهوشی نیازی ندارد.
  • فرد حین درمان دردی احساس نمی کند.
  • قبل از شروع درمان در نواحی خارجی واژن از کرم بی حسی استفاده می شود.
  • تعداد جلسات درمان برای هر فرد متفاوت است.

مزایا

  • مهم ترین مزیت این لیزر رفع مشکلات واژن بدون درد و خونریزی است .
  • یکی دیگر از مزایای اصلی این پروسه کمک به بهبود روابط جنسی می باشد. بهبود روابط جنسی به معنای افزایش میل جنسی بانوان نیست بلکه با استفاده از لیزر مونالیزا مشکلات واژن برطرف می شود و این امر بر روی کیفیت روابط جنسی تاثیرگذار است .
  • در مدت زمان کمی مشکل موردنظر را برطرف می سازد .
  • بلافاصله پس از لیزر می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و نیازی به استراحت در منزل نمی باشد .

برای اینکه بتوانید از کلیه مزایای پروسه مذکور بهره مند شوید ، لازم است برای انجام آن ، به بهترین کلینیک زیبایی تهران مراجعه کنید.

لیزر مونالیزا - کلینیک پزشکی و زیبایی آذین

اقدامات قبل از درمان

بهتر است قبل از اقدام به این درمان ، به یکی از معتبر ترین کلینیک های زیبایی جهت مشاوره مراجعه کنید. با پزشک مجموعه برای انجام چنین درمانی مشورت کنید. پزشک متخصص پس از انجام معاینات لازم و در نظر گرفتن اهداف شما برای انجام چنین روشی به اطلاع شما می رساند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر. سپس با خیالی آسوده می توانید به درمان با لیزر مونالیزا بپردازید.

سفید کردن واژن با لیزر

پوست بیشتر بانوان ناحیه خاورمیانه و مدیترانه نسبت به سایر بانوان تیره تر بوده و رنگ پوست ناحیه تناسلی آن ها به مراتب تیره تر از قسمت های دیگر بدن می باشد. تیرگی و سیاه بودن ناحیه واژن موجب ناراحتی خانم ها و کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود به نحوی که نمی توانند از رابطه جنسی لذت کافی را ببرند. دلایل مختلفی در تیرگی ناحیه واژن و تشدید آن نقش دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

  • ژنتیک : این افراد به طور مادرزادی با پوستی تیره متولد می شوند که امکان دارد این تیرگی در دوران بلوغ تشدید شود. باید بگوییم که لیزر مونالیزا و روش های دیگر تاثیر چندانی در سفید شدن واژن این افراد نخواهد داشت.
  • افزایش سن: افزایش سن به طور معمول با تغییرات هورمونی برای افراد همراه است که به موجب آن بافت واژن تیره خواهد شد.
  • مرطوب بودن ناحیه تناسلی
  • سایش و اصطکاک پوست ناحیه تناسلی در اثر انجام برخی فعالیت ها و ورزش ها
  • استفاده از لباس های غیر نخی و تنگ
  • تراشیدن موهای زائد با تیغ زدن های مکرر و تیغ های کند
  • نژاد
  • کمبود مواد معدنی و برخی ویتامین ها در بدن
  • استفاده همیشگی از پودر تالک
  • تولید بیش از اندازه ملاتونین در واژن
  • استفاده از برخی شامپوهای بدن، کرم ها و صابون ها
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک

 

لیزر مونالیزا - کلینیک پزشکی و زیبایی آذین

 

کاندیدای مناسب برای سفید کردن واژن با لیزر

  1. افرادی که می خواهند در مدت زمان کوتاه اثربخشی زیادی از رفع تیرگی واژن دریافت کنند.
  2. افرادی که از تیرگی ناحیه تناسلی خود در عذاب هستند.
  3. اشخاصی که از شریک جنسی خود به دلیل تیرگی واژن شان خجالت می کشند.
  4. افرادی که به دنبال واژنی نرم تر و شفاف تر هستند.

درمان خشکی واژن با لیزر مونالیزا

خشکی واژن از دیگر مشکلات رایج در میان خانم ها است که همچون تیرگی این ناحیه روابط جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که خشکی واژن تنها در دوران یائسگی اتفاق خواهد افتاد در صورتی که چنین نبوده و خانم های جوان نیز در معرض ابتلا به این مشکل قرار دارند. موارد زیر تاثیر زیادی در خشکی یا آتروفی واژن دارند و به کمک لیزر مونالیزا می توان تا حدی موارد ذیل را که سبب خشکی واژن می شوند ، برطرف ساخت.

کمبود هورمون استروژن

کاهش هورمون استروژن را می توان به عنوان اصلی ترین عامل خشکی واژن نام برد. این هورمون به دلیل تاثیری که در حفظ ترشحات واژن دارد سلامتی آن را حفظ کرده است. زمانی که تولید هورمون استروژن در فرد کاهش پیدا می کند حالت کشسانی ناحیه واژن کم شده، دیواره آن نازک شده و در نهایت شکننده می شود. از جمله عوامل موثر در کاهش هورمون استروژن عبارتند از:

  1. اختلال در سیستم ایمنی بدن
  2. زایمان
  3. یائسگی
  4. شیردهی
  5. مصرف دخانیات
  6. برداشتن تخمدان ها
  7. شیمی درمانی، پرتو درمانی و دیگر روش های به کار برده شده در درمان سرطان تخمدان

 

لیزر مونالیزا - کلینیک پزشکی و زیبایی آذین

 

شستشوی واژن

برخی از موادی که افراد از آن ها به منظور شستشوی واژن خود بهره می گیرند موجب بهم خوردن تعادل واژن شده و منجر به ایجاد التهاب و خشکی در آن می شوند.

بیماری خود ایمنی

وجود یک بیماری خود ایمنی موسوم به سندرم شوگرن موجب حمله سیستم ایمنی به بافت های سالم بدن شده و در آن ها اختلال ایجاد می کند. این بیماری نه تنها موجب خشکی واژن که موجب خشکی چشم ها و دهان نیز می شود.

عوامل روحی و روانی

افسردگی، اضطراب، عدم آرامش کافی، استرس و داشتن خاطره بد از رابطه جنسی در خشکی واژن موثر می باشند. از دیگر عوامل موثر در خشکی واژن می توان به عدم تحریک کافی و پیش نوازی برای آغاز یک رابطه جنسی اشاره کرد.

استفاده از روش های پیشگیری بارداری

استفاده از کاندوم یکی از متداول ترین روش هایی است که زوج ها از آن برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند. برخی از خانم ها به دلیل داشتن حساسیت به لاتکس و مواد اسپرم کش موجود در کاندوم به خشکی واژن دچار می شوند.

علائم خشکی واژن چیست؟

  • داشتن درد در ناحیه واژن
  • داشتن خارش و سوزش در واژن
  • ایجاد ناتوانی و مشکل در رسیدن فرد به ارگاسم
  • داشتن خونریزی و درد در حین رابطه جنسی و غیره.

هزینه لیزر مونالیزا

هزینه لیزر مونالیزا در تهران ، بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی مهم ترین عامل مشکل مورد نظر و تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مشکل می باشد. بنابراین نمی توان هزینه ثابتی را برای این پروسه اعلام کرد و نیاز است که در ابتدا مشکل واژن مشخص شود تا پزشک متخصص هزینه را به طور دقیق اعلام نماید . پس در این راستا به بهترین کلینیک تخصصی پزشکی زیبایی تهران مراجع فرمایید.